2017年6月8日 星期四

よかったです 英語

http://ejje.weblio.jp/sentence/content/%E3%82%88%E3%81%8B%E3%81%A3%E3%81%9F%E3%81%A7%E3%81%99/3



•あなたに何事もなく良かったです。例文帳に追加
I'm glad everything went alright for you. - Weblio Email例文集

•あなたに何事もなく良かったです。例文帳に追加
I'm glad nothing happened to you. - Weblio Email例文集

•私はここに来れて良かったです。例文帳に追加
I am happy for coming here. - Weblio Email例文集

•あなたはご飯をいっぱい食べれてよかったですね。例文帳に追加
It is great that you were able to eat a lot. - Weblio Email例文集

•私はあなたと連絡が取れてよかったです。例文帳に追加
I am glad that I could get a hold of you. - Weblio Email例文集

•あなたに私のカードが届いてよかったです。例文帳に追加
I am glad that my card reached you. - Weblio Email例文集

•私はあなたに会えてよかったです。例文帳に追加
It was good that I was able to meet you. - Weblio Email例文集

•私はあなたと一緒でとてもよかったです。例文帳に追加
I am really glad that I am together with you. - Weblio Email例文集

•それは私にとっていい思い出になったのでよかったです。例文帳に追加
That became a good memory for me so it was good. - Weblio Email例文集

•私はあなたともっとお話できればよかったです。例文帳に追加
I should have spoke with you more. - Weblio Email例文集

•私はそこでいろいろな絵をたくさん見れてよかったです。例文帳に追加
I am glad that I could see a lot of paintings there. - Weblio Email例文集

•私はあなたと知り合えてよかったです。例文帳に追加
I am glad that I was able to become acquainted with you. - Weblio Email例文集

•でも楽しんで演奏ができたのでよかったです。例文帳に追加
But it was good we could have an enjoyable performance. - Weblio Email例文集

•私はあなたと連絡が取れてよかったです。例文帳に追加
I am glad that I could get in touch with you. - Weblio Email例文集

•私はあなたと友達になれてよかったです。例文帳に追加
I'm glad I could be friends with you. - Weblio Email例文集

•私たちは活発な意見交換ができてよかったです。例文帳に追加
I am glad that we were able to have an active exchange of opinions. - Weblio Email例文集

•あなたの出張が楽しくてよかったです。例文帳に追加
I'm glad your business trip was enjoyable. - Weblio Email例文集

•私はあなたと連絡を取ることができてよかったです。例文帳に追加
I'm glad I could keep in contact with you. - Weblio Email例文集

•私はあなたと一緒にダイビングをできてよかったです。例文帳に追加
It was good that I could go diving with you. - Weblio Email例文集

•私はあなたとお話しができてよかったです。例文帳に追加
I'm glad I could speak to you. - Weblio Email例文集

•私はあなたとお話ができてよかったです。例文帳に追加
I'm glad to have spoken with you. - Weblio Email例文集

•私はあなたと出会えて本当によかったです。例文帳に追加
It is really good that I can meet you. - Weblio Email例文集

•私はあなたにお会いできてよかったです。例文帳に追加
It is good that we could meet. - Weblio Email例文集

•私はあなたに会えて本当によかったです。例文帳に追加
It was really good that I could meet you. - Weblio Email例文集

•私はあなたと話せてよかったです。例文帳に追加
I am glad that I could talk with you. - Weblio Email例文集

•私はあなたのレッスンを受けられてよかったです。例文帳に追加
I am glad that I could take your lesson. - Weblio Email例文集

•やっかいな立場だったから逃れられてよかったですね.例文帳に追加
It was a nasty situation; you're well out of it. - 研究社 新英和中辞典

•私が成功したのは運がよかったからです。例文帳に追加
I ordered some books from to luck. - Tanaka Corpus

•そうお思いなら、私を見ていただけばよかったのです。例文帳に追加
But you should have seen me. - Edgar Allan Poe『暴露させる心臓』

•タイミングが良かっただけです。例文帳に追加
It was just good timing. - Weblio Email例文集

•私は昨日、気分が良かったです。例文帳に追加
I felt good yesterday. - Weblio Email例文集

•私にとってそれが良かったです。例文帳に追加
That was good for me. - Weblio Email例文集

•あなたの風邪が治ってよかったです。例文帳に追加
I'm glad you got rid of your cold. - Weblio Email例文集

•今年は、たくさん海へ行くことができてよかったです。例文帳に追加
I'm glad that were able to go to many beaches this year. - Weblio Email例文集

•あなたのお話を聞けてよかったです。例文帳に追加
I'm glad that I could hear your story. - Weblio Email例文集

•そこの水は冷たく気持ちよかったです。例文帳に追加
The water there is cold and feels good. - Weblio Email例文集

•あなたはいっぱい寝ることができてよかったですね。例文帳に追加
I'm glad that you could get a lot of sleep. - Weblio Email例文集

•また、仕事以外のことも話せてよかったです。例文帳に追加
And, it was good that I could talk about things outside of work. - Weblio Email例文集

•あなたが転勤にならなくてよかったです。例文帳に追加
It is good that you didn't get transferred. - Weblio Email例文集

•私はみんなと楽しくすごせてよかったです。例文帳に追加
I'm glad that we could all have fun together. - Weblio Email例文集

•今日は天気が晴れたのでよかったです。例文帳に追加
It was good the weather was clear today. - Weblio Email例文集

•あなたが怪我をしなくてよかったです。例文帳に追加
It's a good thing you weren't injured. - Weblio Email例文集

•あなたと知り合えてよかったです。例文帳に追加
I'm glad that I was able to become acquainted with you. - Weblio Email例文集

•あなたがそれを思い出せてよかったです。例文帳に追加
I'm happy you remembered that. - Weblio Email例文集

•あなたはそれを言わない方がよかったです。例文帳に追加
You shouldn't have said that. - Weblio Email例文集

•あなたは女性として生まれてよかったですか。例文帳に追加
Are you happy to have been born as a woman? - Weblio Email例文集

•あなたがよい一日を過ごせてよかったです。例文帳に追加
I'm glad you had a nice day. - Weblio Email例文集

•あなたは怪我をしなくてよかったですね。例文帳に追加
I'm glad you weren't injured. - Weblio Email例文集

•あなたと一緒に仕事が出来てよかったです。例文帳に追加
I'm glad that I could work together with you. - Weblio Email例文集

•あなたは彼氏が出来てよかったですね。例文帳に追加
I'm glad you got a boyfriend. - Weblio Email例文集

沒有留言:

張貼留言